Дзяцінства-пара дзіўная і ўнікальная. У ёй усё магчыма, усё дазволена. Сумнае і нецікавае можа апынуцца вясёлым і займальным. Можна пераадолець усе прамашкі і няўдачы, зрабіць свет яркім, маляўнічым, добрым. Для гэтага дастаткова ўсяго толькі быць проста дзіцем і каб побач быў разумны, таленавіты, добры дарослы.
ПАВАЖАНЫЯ БАЦЬКІ,
ДУА "Дзіцячы сад № 37 г. Пінска" аказвае дадатковыя адукацыйныя паслугі на платнай аснове, рэалізуючы адукацыйную праграму дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па некалькіх профілях з вывучэннем адукацыйных абласцей на базавым узроўні, з улікам меркавання бацькоў (законных прадстаўнікоў) навучэнцаў, іх схільнасцей, жаданняў і стану здароўя.
Да дадатковых платных адукацыйных паслуг адносяцца:
МАСТАЦКІ ПРОФІЛЬ.
Адукацыйная вобласць «Дэкаратыўна-прыкладное мастацтва».
Мэта: развіццё творчых здольнасцяў і духоўна-маральных якасцей асобы шляхам далучэння да вытокаў і традыцый дэкаратыўна-прыкладной творчасці; фарміраванне патрэбнасці ў творчай самарэалізацыі сродкамі дэкаратыўна-прыкладной творчасці (салома(бумага)пляценне, арыгамі, тэкстыльны дызайн, фітадызайн, мадэляванне адзення, вышыўка, народная цацка і да т.п.).
Задачы: фарміраваць пашыраць і паглыбляць веды па гісторыі развіцця дэкаратыўна-прыкладной творчасці Беларусі і іншых краін; фарміраваць уменні і навыкі па напрамках дзейнасці (салома (бумага)пляценне, арыгамі, тэкстыльны дызайн, фітадызайн, мадэляванне адзення, вышыўка, народная цацка і да т. п.); развіваць фантазію, вобразнае, асацыятыўнае і лагічнае мысленне, творчую актыўнасць і самастойнасць; выхоўваць працавітасць, творчую ініцыятыву, спагадлівасць на мастацкую выдумку, беражлівыя адносіны да традыцыйнай народнай культуры, любоў да прыроды;
МАСТАЦКІ ПРОФІЛЬ.
Адукацыйная вобласць «Музычнае творчасць».
Напрамак "Эстрадны вакал", кіраўнік Марзан Алена Пятроўна (музычны кіраўнік).
Мэта: раскрыццё творчага патэнцыялу сродкамі вакальнага мастацтва.
Задачы: навучыць асновам музычнай граматы, навыкам правільнага дыхання, дыкцыі, чыстага інтанавання, асновам выканальніцкай культуры, сцэнічнага руху; развіваць музычны слых, памяць, пачуццё рытму, творчую фантазію; выхоўваць мастацка-эстэтычны густ; фарміраваць эмацыйна ўсвядомленае ўспрыманне і выкананне музычнага твора;
МАСТАЦКІ ПРОФІЛЬ.
Адукацыйная вобласць "Харэаграфія", кіраўнік Нікуліна-Жадзiнец Таццяна Георгіеўна (музычны кіраўнік).
Мэта: фарміраванне і развіццё асобы сродкамі харэаграфічнага мастацтва; развіццё творчых здольнасцяў, фарміраванне эстэтычнага густу і сістэмы каштоўнасцяў у навучанні сучаснай і народнай танцавальнай харэаграфіі.
Задачы: навучыць базавым харэаграфічным навыкам, тэхнікам і прыёмам; развіць танцавальныя здольнасці; навучыць уменню выказваць эмацыйна-бачныя вобразы музыкі з дапамогай пластычных эцюдаў, імправізацый, кампазіцый; выхоўваць мастацкі густ, сцэнічную культуру, уменне працаваць у калектыве; фарміраваць і развіваць асабістыя маральна-валявыя якасці;
ФІЗКУЛЬТУРНА-СПАРТЫЎНЫ ПРОФІЛЬ.
Адукацыйная вобласць "Дзіця дашкольнага ўзросту і фізічная культура", кіраўнік Кісель Наталля Яўгенаўна (кіраўнік фізічнага выхавання).
Фітбол-гімнастыка, аэробіка, сілавая і стэп-аэробіка, танцавальныя, гімнастычныя, акрабатычныя практыкаванні, рухомыя гульні з элементамі спартыўных гульняў і агульная фізічная падрыхтоўка (АФП).
Мэты і задачы адукацыйнай вобласці:
гарманічнае развіццё выхаванцаў ад 4 да 7 гадоў;
фарміраваць сацыяльны вопыт сродкамі групавой дзейнасці;
асвоіць розныя формы ўзаемадзеяння і супрацоўніцтва з дапамогай авалодання элементамі відаў спорту;
фарміраваць адвольныя паводзіны, развіваць ініцыятыўнасць, творчасць, актыўнасць;
асвойваць элементы здаровага ладу жыцця;
садзейнічаць развіццю функцыянальных сістэм арганізма з дапамогай развіцця асноўных фізічных якасцяў;
навучаць спосабам ўзгаднення рухаў у спартыўна-танцавальных кампазіцыях пад музычнае суправаджэнне з выкарыстаннем спартыўнага абсталявання;
развіваць спартыўна-танцавальныя здольнасці;
выхоўваць эстэтычныя пачуцці, жаданне сістэматычна дэманстраваць вынікі спартыўна-танцавальнай дзейнасці з дарослымі, аднагодкамі і самастойна;
НАТУРАЛЬНА-МАТЭМАТЫЧНЫ ПРОФІЛЬ.
Адукацыйная вобласць «Інфарматыка».
"Інфарматыка без разеткі», кіраўнікі Карвацкая Таццяна Мікалаеўна і Морза Ірына Анатольеўна (выхавальнікі дашкольнай адукацыі, скончылі онлайн-курс Парка высокіх тэхналогій "Інфарматыка без разеткі: для пачаткоўцаў" у рамках адукацыйнага праекта "праграмаванне - другая граматнасць".
Мэта: стварэнне ўмоў для фарміравання камп'ютэрнай граматнасці, развіцця лагічнага і алгарытмічнага мыслення, выхавання інфармацыйнай культуры.
На падставе Пастановы Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь 25 студзеня 2013 г. № 8 "Аб зацвярджэнні санітарных нормаў і правілаў "патрабаванні для ўстаноў дашкольнай адукацыі" заняткі выхаванцаў устаноў дашкольнай адукацыі ў рамках платных паслуг у сферы адукацыі арганізуюцца па групах з улікам наступных патрабаванняў:
Распарадак дня павінен складацца згодна прыкладанням 12 і 13 да вышэйвыкладзеных Санітарным нормам і правілам;
Заняткі павінны праводзіцца з улікам стану здароўя выхаванцаў;
Працягласць заняткаў не павінна перавышаць 30 хвілін;
Напаўняльнасць груп павінна быць не больш за 12 выхаванцаў;
У групах з працягласцю знаходжання выхаванцаў 10,5-12 гадзін заняткі павінны праводзіцца пасля дзённага сну не больш за два разы на тыдзень для выхаванцаў 4-5-гадовага ўзросту, не больш за тры разы на тыдзень - для выхаванцаў 5-7-гадовага ўзросту;
У групах з кароткачасовым знаходжаннем выхаванцаў заняткі павінны быць арганізаваны ў першую ці другую палову працоўнага дня ўстановы дашкольнай адукацыі, у выхадныя дні – не больш за 4-5 раз у тыдзень для выхаванцаў 4-5-гадовага ўзросту, не больш за 5-6 раз у тыдзень для выхаванцаў 5-7-гадовага ўзросту;
Заняткі, у якіх пераважае статычны кампанент, павінны праводзіцца не больш 2 раз на тыдзень;
Пры наведванні выхаванцам некалькіх заняткаў з перавагай статычнага кампанента яны павінны чаргавацца з заняткамі дынамічнага характару;
Працягласць працы выхаванцаў з прыроднымі матэрыяламі (гліна, лаза, саломка і інш.), тканінай, паперай, кардонам не павінна перавышаць 15 хвілін.
Арганізацыя заняткаў у прыёмных, спальнях, абсталяваных стацыянарнымі ложкамі, устаноў дашкольнай адукацыі забараняецца.
разгарнуць » / « згарнуць